Globus je společnost, která se snaží neztrácet krok

20. 1. 2022
Sdílet na facebooku
Hypermarket

„Přál bych si, aby Globus nikdy neztratil tempo, byl v konkrétní lokalitě dobrým sousedem a měl i nadále spokojené zákazníky, kteří se rádi vrací,“ říká ředitel trmického hypermarketu Jan Valenta.

jan valenta 3.png

Sám má řadu zkušeností s různými druhy firemní kultury, v trmickém Globusu se mu ale zalíbilo nejvíce. Proč?

Jan Valenta se v retailu pohybuje už přes dvacet let. Do Globusu se ale dostal teprve před čtyřmi lety. „Měl jsem za sebou práci ve firmách s různými typy vedení. Styl řízení, kterým se Globus profiluje, mi byl vždy velmi blízký,“ popisuje Jan, proč v okamžiku, kdy se před ním objevila možnost do Globusu nastoupit, neváhal a změnil pracovní pozici.

 

Co se mu na Globusu zamlouvá nejvíc? 

Hlavně kultivovaná komunikace při interakcích napříč celou společností i ve vztahu k partnerům či například k dodavatelům. „Líbí se mi otevřenost a obecně úroveň komunikace jak mezi nadřízenými a podřízenými, tak i s našimi partnery,“ vysvětluje Jan. Ve srovnání s jinými firmami si navíc váží toho, že každý má možnost spolurozhodovat a tvořit – což bez adekvátní kompetence a důvěry lze jen těžko naplnit.

 

„Globus je zároveň společností, která nespí a neustále inovuje." 

Myslí si Jan. Důkazem je podle něj například technologie Scan&Go či aplikace Můj Globus, která výrazně urychluje a usnadňuje odbavení nákupu a zároveň zvyšuje zákaznický komfort například sdíleným nákupním rodinným seznamem.

 

Jsme dobrými sousedy

„Myslím si, že bychom měli být dobrým sousedem a spolupracovat s místními komunitami a municipalitami jako jsou obec, statutární město či Ústecký kraj,“ říká Jan. „A tuto spolupráci je třeba neustále prohlubovat, protože věříme, že je smysluplné a správné našemu městu a regionu ,něco vracet‘ – ať už podporou dětí a sportu nebo například formou podpory charity.“

 

Nespíme na vavřínech

Jan si zkrátka uvědomuje, že Globus neusíná na vavřínech a musí i nadále spolupracovat s místními. „Jen tak se budou zákazníci do trmického hypermarketu rádi vracet, ideálně i s pocitem, že nákup u nás má přesah v podpoře konkrétní lokality. Naším úkolem a výzvou je najít takový klíč, aby se zákazníci opětovně a spokojeně vraceli. Důvodům k jejich opakovaným návratům určitě pomáhá i naše snaha být dobrým sousedem v konkrétní spádové lokální oblasti,“ dodává Jan.

Zpět na články
Sdílet na facebooku

Podobné články

Ráda udělám něco navíc, Globus mi to pak vrátí

Ráda udělám něco navíc, Globus mi to pak vrátí

Rychlé jednání, vstřícnost, možnost neustále se rozvíjet. Právě to jsou věci, kterých si pokladní Petra Kotassková cení na Globusu nejvíc.

Číst dále 1 minut čtení
Povýšené jednání se v Globusu nenosí

Povýšené jednání se v Globusu nenosí

Od grilu do kanceláře. Tak by se dala popsat cesta Aleny Martinovské, která dnes šéfuje karlovarské restauraci.

Číst dále 2 minut čtení
V Globusu se na všem domluvíme a vždycky je tady co dělat

V Globusu se na všem domluvíme a vždycky je tady co dělat

Marcela Levinská pracuje v čakovickém řeznictví Globus už od roku 2013. Za ty roky si vyzkoušela téměř všechnu řeznickou „dřinu“. Podle jejích slov...

Číst dále 1 minut čtení