Asistent/ka oddělení nákupu (poloviční úvazek 20 hod./týdně)

  Koordinace  Praha - Čakovice - koordinace  Smluvní

PRACUJTE TAM, KDE máte jistotu a budoucnost.

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.

Na pozici Asistentky oddělení nákupu nonfoodu se budete podílet na různorodých a zajímavých úkolech, které jsou klíčové pro plynulý chod oddělení. Velkou část vaší práce tvoří organizace pravidelných i mimořádných schůzek, kde budete spolupracovat s kolegy ze sortimentního managementu (SM) a dalších oddělení.

Kromě toho budete mít na starosti přípravu sezónních ploch, kde je důležité zajistit jejich včasné a správné zpracování pro další použití. V této souvislosti budete podporovat tým sortimentního managementu, abyste zjednodušili komunikaci s hypermarkety (HM) a zabezpečili hladkou realizaci kampaní.

Vaše role zahrnuje také spolupráci na věrnostních kampaních Slevobody, kde budete zodpovědní za zařazení výrobků do sortimentu, efektivní komunikaci s hypermarkety, logistickým centrem (LC) a marketingovým oddělením, stejně jako za jednání s dodavateli. Budete se starat o to, aby byla data správně a aktuálně uložena ve všech relevantních systémech podle pokynů nadřízených.

Vaší úlohou bude také analýza interních dat, což vyžaduje analytické schopnosti a pečlivost. Tato pozice vyžaduje silnou organizovanost, schopnost pracovat nezávisle i v týmu a chuť vytvářet přidanou hodnotu pro celé oddělení.

 

Férová mzda a řada dalších výhod

- smlouva na dobu neurčitou
- příspěvek na penzijní pojištění 6.000,-/ročně
- příspěvek na stravování 100,- / den
- celoroční 15 % zaměstnanecká sleva
- po 3 letech 25 dní dovolené
- 13. mzda před Vánoci
- možnost občasného Home Office
- stabilizační kvartální odměna až 4 %

 

Fajn, že jste dočetli až sem, teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.

Zaujala vás naše nabídka? Ozvěte se přes online formulář, telefonicky nebo klidně e-mailem.

Vyplnit online formulář

Proč vás nabídka zaujala? Prozraďte nám něco o sobě.

Ozvěte se napřímo

Michal Ouředník
Personální a mzdové oddělení

Jak probíhá výběrové řízení?

1

Zašlete nám vyplněný kontaktní formulář, připojit můžete i životopis.

2

Zavoláme vám a společně domluvíme termín setkání či další kroky.

3

Na přijímacím pohovoru vám představíme pozici a vysvětlíme, jak to u nás chodí.

4

Pokud budeme oboustranně spokojeni, domluvíme se na nástupu.

Co se u nás děje

Začtěte se do příběhů ze zákulisí Globusu.
Globus je pro mě korektní zaměstnavatel

Globus je pro mě korektní zaměstnavatel

Daniel Vorlíček je s Globusem od úplných začátků. Zažil dokonce, jak Globus koncem 90. let přebíral hypermarkety Pronto.

Číst dále3 minut čtení
Po práci trénuju basketbalové talenty

Po práci trénuju basketbalové talenty

Skladník olomouckého hypermarketu Karel Theuer nejdřív závodně plaval, pak se pustil do basketbalu a teď své zkušenosti předává dál a trénuje kluky do...

Číst dále1 minut čtení
Technologie nám pomáhají, ruční práci ale nenahradí

Technologie nám pomáhají, ruční práci ale nenahradí

Lubomír Hamřík strávil v kuchyni už desítky tisíc hodin. Teď už skoro pět let vede místní výrobu a pracuje jako šéfkuchař. Prozradil nám, jakou roli v...

Číst dále2 minut čtení